Angličtina - pro rodiče

23.03.2020 16:22

Dobrý den milí rodiče,

vím, že je toto období pro mnohé z Vás nelehké. Naprosto Vás chápu, už i proto, že někteří angličtinu neovládají. Věřte mi ale, že pro mne je toto období také  složité. Doufám však, že společnými silami tuto situaci zdárně zvládneme. Zadání úkolů berte prosím jako pomoc a zpestření k procvičování dané látky. Pokud nemáte možnost kopie vytisknout, udělejte daná cvičení do sešitu (doporučuji si pořídit nový, neboť náš původní English nebude stačit). Nemusíte je nutně dělat všechna, uvidíte, co vaše dítko zvládne. Ráda bych ale, aby všichni za týden nějakou práci udělali. K tomuto účelu slouží zpětná vazba pro mě, abyste vaši práci ofotili (a jako obrázek) mi ji poslali v příloze na mail. Opakujte s dětmi slovíčka ("dávkujte" jim je postupně), nenuťte je zvládnout všechna najednou za jeden den. Využijte k tomu obrázkového slovníčku, nebo stačí pracovat s názornými reálnými věcmi (v tomto případě ukazování na své části těla). 

Kopie vkládám ve dvou formátech: 1. jako wordový soubor, 2. jako obrázek. (doufám, že alespoň jednu variantu otevřete)

Přeji všem hodně zdaru a sil k další práci (pokud budete mít jakýkoli problém nebo dotaz, neváhejte 

mě kontaktovat: zdarska@zsbcupice.cz)

Žď