Vaše prázdninové dopisy a pozdravy

29.07.2013 17:00

Děkuji všem dětem, které už odpověděly na můj dopis. Vaše pozdravy mi udělaly velkou radost a ráda se o ně podělím s ostatními. Nahoře jsou ty nejnovější.

Poslední dopis, který jsem dostala, byl od Kamči.

Potěšil mě dlouhý dopis od Barči, která dokonce sama krásně zvládla napsat na obálku moji adresu.

I Kuba mi už poslal druhý prázdninový pozdrav, tentokrát pohled z dovolené v Českém Švýcarsku.

Od Natálky K. jsem dostala už druhý prázdninový pozdrav, tentokrát šlo o dopis.

Vaneska mi poslala pohled od tety ze Dvora Králové.

Sabčin dopis jsem dostala v krásné růžové obálce.

Krásný pozdrav z dovolené z jižních Čech mi poslala Natálka K..

Pěkný pozdrav z dovolené na Moravě mi také poslala Natálka L. s rodinou. 

Anička mi poslala prázdninovou fotku se želvičkami. 

Kubův dopis byl zatím nejdelší a je vidět, že se Kuba o prázdninách rozhodně nenudí a bude nám mít v září co vyprávět!

Márinka byla mezi prvními a poslala mi krásně barevný dopis i s mým portrétem - alespoň si myslím, že to jsem já :-).

Simča mi na dopis odpověděla úplně první, tak už vím, co o prázdninách zatím podnikla.

Zážitky z prázdnin

Datum: 22.03.2014

Vložil: oaerxyoyy

Titulek: Besace Longchamp Pliage Pas Cher





Datum: 29.07.2013

Vložil: Veronika Prouzová

Titulek: Prázdninové vzkazy

Vaše zážitky z prázdnin můžete psát také sem...;-)

Přidat nový příspěvek